Dodaj produkty podając kody
Podstawowe informacje dotyczące współpracy
1. Rejestracja kontrahenta hurtowego
Konto hurtowe przyznawane jest po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia i zostaje przyznane testowo na okres próbny 1 miesiąca. Jeżeli kontrahent nie dokonał żadnego zakupu przez okres próbny, INNPRO zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta. INNPRO zastrzega sobie również prawo do wyłączenia rabatów na produkty danej marki, jeżeli w ciągu ostatnich 30 dni nie dokonano żadnej transakcji na produkty tej marki.
W celu przeprowadzenia weryfikacji konieczne jest dostarczenie przez Przedsiębiorcę informacji odnośnie własnego kanału sprzedaży, charakteru prowadzonej działalności oraz dokumentów rejestrowych firmy, np. wpis z CEiDG.
2. Składanie zamówień
Zamówienia należy składać poprzez platformę B2B dostępną pod adresem www.b2b.innpro.pl po zalogowaniu się na konto klienta.
3. Realizacja zamówień
Czas realizacji
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:30. Złożone zamówienia zostają automatycznie przekazywane do ich realizacji i wysyłki.
Formy realizacji i wysyłki
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze paczki były pakowane bezpiecznie i ergonomicznie oraz tak, aby koszt przesyłki był jak najniższy. Jednakże jest on zależny od ilości zamówionych produktów i ich gabarytów. Podczas składania zamówienia naliczana jest jednorazowa opłata za przesyłkę. Możliwe jest doliczenie dodatkowych kosztów dostawy, w trakcie realizacji zamówienia, jeśli zamówienie będzie musiało zostać wysłane w większej liczbie paczek.
Realizujemy również zamówienia z bezpośrednią dostawą do klienta typu dropshipping. Aby skorzystać z tego rodzaju przesyłki, należy wybrać opcję „dostawa dropshipping” podczas wyboru rodzaju dostawy, a następnie zmienić adres dostawy w kolejnym kroku podczas procesu składania zamówienia.
Istnieje możliwość skorzystania z opcji bezpłatnego odbioru własnego towaru z naszego magazynu. Gdy zamówienie będzie gotowe, otrzymają Państwo powiadomienie drogą SMS. Odbiory są możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, pod adresem: Hillwood Gliwice Sośnica, Doki 1-3 Pszczyńska 309, 44-100 Gliwice.
Koszty wysyłki w zależności od przewoźnika (brutto):
- DHL: koszt jednej paczki - 22 zł
- GLS: koszt jednej paczki - 24 zł
- InPost Kurier: koszt jednej paczki - 24 zł
- DPD: koszt jednej paczki - 30 zł
- Dostawa Dropshipping: koszt jednej paczki - 24 zł
- Paleta Schenker: koszt jednej palety - 200 zł
4. Formy płatności
Zapłaty za zamówienia należy dokonywać bezpośrednio na wskazany rachunek bankowy, chyba że forma współpracy jest oparta o cesję faktoringową. Kontrahenci z przyznanym odroczonym terminem płatności w tytule przelewu proszeni są o wpisanie nr faktury.
Zasady przyznawania kredytu kupieckiego (faktury z odroczonym terminem płatności)
I próg - 10 000 zł
Po zaksięgowaniu wpłat za co najmniej dwa zamówienia opłaconych na łączną kwotę min. 1000 zł partnerowi przysługuje kredyt kupiecki z 7-dniowym terminem płatności i limitem 10 000 zł. W celu jego uzyskania należy skontaktować się z opiekunem handlowym.
Istnieje możliwość uzyskania wyższego, indywidualnego limitu kredytu kupieckiego. Indywidualny limit może zostać przyznany po pozytywnej weryfikacji Państwa ratingu.
5. Reklamacje i serwis
Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową serwis.innpro.pl. Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.
Etapy obsługi zgłoszenia:
- Rejestracja konta (wymagane podanie nr VAT z faktury sprzedaży z INNPRO) / logowanie - serwis.innpro.pl
- Dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA - WAŻNE jeden produkt - jedno RMA
- Oznaczenie zgłoszenia nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
- Dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul. Rudzka 65C, 44-200 Rybnik serwis@innpro.pl
- Monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl
6. Informacje ogólne
- Stan dostępności produktów jest zawsze zgodny ze stanem faktycznym na magazynach.
- W karcie produktu można znaleźć informację o przewidywanym terminie najbliższej dostawy, który jest na bieżąco aktualizowany.
- Zachęcamy do otwierania wiadomości newsletter, w których znajdują się informacje o zmianach cen, nowych produktach oraz ważne komunikaty.
- Produkty marek Baseus oraz UGREEN, których cena SRP nie przekracza 20 zł brutto, mogą być zamawiane jedynie w wielokrotności liczby 5.
- W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Dane firmy:
INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik
NIP: 6423234719