Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Podstawowe informacje dotyczące współpracy

logo Innpro

1. Rejestracja kontrahenta hurtowego

Konto hurtowe przyznawane jest po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia i zostaje przyznane testowo na okres próbny 1 miesiąca. Jeżeli kontrahent nie dokonał żadnego zakupu przez okres próbny, INNPRO zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta. INNPRO zastrzega sobie również prawo do wyłączenia rabatów na produkty danej marki, jeżeli w ciągu ostatnich 30 dni nie dokonano żadnej transakcji na produkty tej marki.

W celu przeprowadzenia weryfikacji konieczne jest dostarczenie przez Przedsiębiorcę informacji odnośnie własnego kanału sprzedaży, charakteru prowadzonej działalności oraz dokumentów rejestrowych firmy, np. wpis z CEiDG.

2. Składanie zamówień

Zamówienia należy składać poprzez platformę B2B dostępną pod adresem www.b2b.innpro.pl po zalogowaniu się na konto klienta.

3. Realizacja zamówień

Czas realizacji

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:30. Złożone zamówienia zostają automatycznie przekazywane do ich realizacji i wysyłki.

Formy realizacji i wysyłki

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze paczki były pakowane bezpiecznie i ergonomicznie oraz tak, aby koszt przesyłki był jak najniższy. Jednakże jest on zależny od ilości zamówionych produktów i ich gabarytów. Podczas składania zamówienia naliczana jest jednorazowa opłata za przesyłkę. Możliwe jest doliczenie dodatkowych kosztów dostawy, w trakcie realizacji zamówienia, jeśli zamówienie będzie musiało zostać wysłane w większej liczbie paczek.

Realizujemy również zamówienia z bezpośrednią dostawą do klienta typu dropshipping. Aby skorzystać z tego rodzaju przesyłki, należy wybrać opcję „dostawa dropshipping” podczas wyboru rodzaju dostawy, a następnie zmienić adres dostawy w kolejnym kroku podczas procesu składania zamówienia.

Istnieje możliwość skorzystania z opcji bezpłatnego odbioru własnego towaru z naszego magazynu. Gdy zamówienie będzie gotowe, otrzymają Państwo powiadomienie drogą SMS. Odbiory są możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, pod adresem: Hillwood Gliwice Sośnica, Doki 1-3 Pszczyńska 309, 44-100 Gliwice.

Koszty wysyłki w zależności od przewoźnika (brutto):

  • DHL: koszt jednej paczki - 22 zł

  • GLS: koszt jednej paczki - 24 zł

  • InPost Kurier: koszt jednej paczki - 24 zł

  • DPD: koszt jednej paczki - 30 zł

  • Dostawa Dropshipping: koszt jednej paczki - 24 zł

  • Paleta Schenker: koszt jednej palety - 200 zł

4. Formy płatności

Zapłaty za zamówienia należy dokonywać bezpośrednio na wskazany rachunek bankowy, chyba że forma współpracy jest oparta o cesję faktoringową. Kontrahenci z przyznanym odroczonym terminem płatności w tytule przelewu proszeni są o wpisanie nr faktury.

Zasady przyznawania kredytu kupieckiego (faktury z odroczonym terminem płatności)

I próg - 10 000 zł

Po zaksięgowaniu wpłat za co najmniej dwa zamówienia opłaconych na łączną kwotę min. 1000 zł partnerowi przysługuje kredyt kupiecki z 7-dniowym terminem płatności i limitem 10 000 zł. W celu jego uzyskania należy skontaktować się z opiekunem handlowym.

Istnieje możliwość uzyskania wyższego, indywidualnego limitu kredytu kupieckiego. Indywidualny limit może zostać przyznany po pozytywnej weryfikacji Państwa ratingu.

5. Reklamacje i serwis

Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową serwis.innpro.pl. Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.

Etapy obsługi zgłoszenia:

  • Rejestracja konta (wymagane podanie nr VAT z faktury sprzedaży z INNPRO) / logowanie - serwis.innpro.pl
  • Dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA - WAŻNE jeden produkt - jedno RMA
  • Oznaczenie zgłoszenia nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
  • Dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul. Rudzka 65C, 44-200 Rybnik serwis@innpro.pl
  • Monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl

6. Informacje ogólne

  • Stan dostępności produktów jest zawsze zgodny ze stanem faktycznym na magazynach.
  • W karcie produktu można znaleźć informację o przewidywanym terminie najbliższej dostawy, który jest na bieżąco aktualizowany.
  • Zachęcamy do otwierania wiadomości newsletter, w których znajdują się informacje o zmianach cen, nowych produktach oraz ważne komunikaty.
  • Produkty marek Baseus oraz UGREEN, których cena SRP nie przekracza 20 zł brutto, mogą być zamawiane jedynie w wielokrotności liczby 5.
  • W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Dane firmy:
INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik
NIP: 6423234719

pixel