Dodaj produkty podając kody
Instrukcja - zdefiniowanie dodatkowego użytkownika
"Dodatkowi użytkownicy"
Funkcja ta umożliwia definiowanie i zarządzanie dodatkowymi kontami użytkowników w ramach głównego konta. Dzięki temu można ustawiać indywidualne limity zamówień, określać unikalne adresy dostawy oraz zezwalać na akceptację zamówień. W efekcie zyskujesz pełną kontrolę i przejrzystość w procesie zakupowym swojego zespołu, co znacząco podnosi efektywność działania.
Najważniejsze informacje dotyczące funkcji “Dodatkowi użytkownicy”
Użytkownik może utworzyć konta dla dodatkowych osób w ramach swojego głównego konta.
Użytkownik głównego konta będzie miał możliwość ustawienia limitów zamówień dla kont powiązanych, co pozwoli na kontrolę ilości zamówień składanych przez pracowników.
Indywidualne adresy dostawy: dodatkowi użytkownicy mogą ustawić swoje unikalne adresy dostawy, dzięki czemu zamówienia będą dostarczane pod wskazane przez nich adresy.
Możliwość akceptacji zamówień: Dodatkowi użytkownicy będą mieli opcję akceptacji zamówień, co może być szczególnie przydatne, jeśli wymagana jest weryfikacja przed finalizacją zamówienia.
Dzięki tym funkcjom administrator konta głównego będzie miał lepszą przejrzystość i kontrolę nad zamówieniami składanymi przez swoich pracowników.
Instrukcja korzystania:
-
W celu dodania nowego użytkownika do konta firmowego należy przejść do zakładki “Moje konto”, która znajduje się w sekcji nagłówkowej strony.
-
Następnie wybieramy opcję “Zarządzaj” w podsekcji “Dodatkowi użytkownicy”
Opcja dodanie nowego użytkownika znajduje się w prawym, górnym rogu strony.
-
Po wejściu w tę opcję wyświetla się poniższy formularz, który należy wypełnić poprawnymi danymi. Pozwala on dodatkowo określić uprawnienia nowego użytkownika w zakresie możliwości zamawiania i akceptacji zamówień.
Dodając subkonto, możemy też przypisać unikalny adres i nadać indywidualne limity kwotowe na zamówienia.
-
Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem “Dodawanie użytkownika”. Nowo dodane konto znajduje się w naszym panelu. Tutaj możemy edytować dane dodatkowego konta, w tym jego uprawnienia.
Dodatkowe informacje
Na adres e-mail podany przy tworzeniu konta, zostanie wysłana wiadomość powitalna, umożliwiająca zalogowanie się nowego pracownika na stronie sklepu.
Po zalogowaniu istnieje możliwość ustawienia hasła przez edycję danych osobowych. Do nowego konta zostaje przypisana nazwa firmy oraz NIP z konta głównego
W celu ustalenia kredytu kupieckiego dla nowego konta należy skontaktować się z opiekunem handlowym.
W celu zmiany hasła na nowo założonym koncie należy przejść do zakładki “Moje konto” i sekcji “Dane osobowe”. Następnie wybrać opcję “Zmień swoje hasło” i ustawić hasło docelowe.